οι μασχάλες μου θέλουν πλύσιμο

zany.
περδικοφωλιά.
οε.
Bad Boys Blue. so blue. μόνο που εγώ δεν είμαι bad boy. μερικές φορές σκέφτομαι πως θα ήθελα να είμαι - έτσι, για πλάκα - για να μην σκέφτομαι για τις συνέπειες των πράξεών μου - γιατί πολλές φορές λέω πως σκέφτομαι πάρα πολύ. τέλος πάντων. κατα βάθος είμαι good boy. αλλά με λένε Μπέρτα. δεν είναι πολύ αγορίστικο όνομα. είναι όνομα κοριτσιού. απλά κάνει ωραία ομοιοκαταληξία με το "αβέρτα" - γι'αυτό το διάλεξα. μου ήρθε σε κάποια φάση εντελώς out of the blue.
και δεν χρειάζεται να αυτοπαρουσιάζομαι άλλο - μια λέξη τα λέει όλα - ψώνιο. :) γιατί, τι σας κάνει εντύπωση.. είναι μια καθως πρέπει ιδιότητα. δεν ξέρω ακριβώς, ούτε συνειδητοποιώ πλήρως τι σημαίνει - μόνο που έχει να κάνει με τον εγωϊσμό απο την κακή άποψη, με την εγωκεντρικότητα, δηλ. τάση να ζω στον κόσμο μου. ηδού οι σκέψεις όπως η παρακάτω:

γιατί οι άνθρωποι διαβάζουν ιστολόγια (που είναι μια ωραία λέξη για το blog - ενδιαφέρον) εγώ σπάνια διαβάζω ιστολόγια άλλων. πριν απ'αυτό είχα ένα άλλο συστολόγιο το οποίο σε μια αλφα κρίση πάθους το έσβησα να χαθεί στην αιωνιότητα - δεν μπορούσα να το διαβάσω, να το κοιτάξω με ευκολία - μου προκαλούσε κάτι σαν εσωτερικό ανακάτεμα.. και σκέψου - υπ'αρχουν άνθρωποι που τα διαβάζουν συστηματικά.. και παρ'όλα αυτά, γράφω το δικό μου με την ελπίδα που θα το διαβάσει κάποιος - άκου να δεις.. άμα δεν διαβάζεις συστολόγια άλλων - τι περιμένεις; ίσως περιμένω να μην το διαβάσει κανεις - εξ'άλλου - είναι μια μορφή ημερολογίου.

Μανώλης Φάμελλος έχει ενα ωραίο ανοιχτό ημερολόγιο στο site του. Μόνο που γράφουν πιο πολύ οι θαυμαστές του, κατά πολύ, απότι γράφει ο ίδιος - γράφουν διάφορα - εντυπώσεις, χαιρετισμούς, ποιήματα. Ωραία φάση. Μόνο που ως επι τω πλείστον γράφεις εκει και δεν σου απαντάει κανένας - σαν να είναι όλοι isolated και να εκθέτουν απόψεις σαν να ρίχνουν αργά πέτρες στο νερό (καλά, δεν είναι ωραίος συνειρμός) τεσπα.

κατέβασα ενα σωρό πράγμα σήμερα στην δουλειά - δυο άλμπουμζ των katatonia που το ένα δεν μπορούσα να το ακούσω - δεν αντέχω αυτό το κλαψιάρικο ύφος για πολύ ρε γμτ. το brave murder day ομως μετράει πολύ.... και το via dolorosa των ophthalamia που μου φάνηκε βαρετό πολύ - πολύ ριφάρισμα για το τίποτα.. και το καινούργιο των abigor που οκ, έπεσα απο τα σύννεφα, γιατι προσωπικά τους είχα αφήσει στο opus IV και δεν ήξερα για την παραπέρα τους εξέληξη. έτσι και αλλιώς ο pk έχει μείνει μόνο.

τεσπά. black metal. και τώρα οπως προείπα ακούω bad boys blue.
χαχα.
σκατά.
όλα τα'χω ανακατέψει.
σακατέψει και ρίξει στα σκουπίδια. στον μεταλλικό τενεκέ που κάνει κλάνγκ όταν ρίχνεις κάτι μέσα (κουτάκι μπύρας) και νιώθεις ότι ξυπνας τους γείτονες.

No comments:

Post a Comment