χριστούγεννα γαρ (-γαρ)

Προσπαθώντας να αποφύγω τα παιδιά με τα κάλαντα, έβγαινα βόλτες τώρα τελευταία, και τράβηξα μερικές φωτό. Πέρα απο την πλάκα, σήμερα χτύπησε κουδούνι ενας τύπος που είπε πως είναι απο τον δήμο, απο τα παιδιά που μαζεύουν τα σκουπίδια, για τα χρόνια πολλά. Ε, επειδή δεν ήξερα αν θα μου έλεγε χρόνια πολλά εμένα, ή περίμενε εγώ να του τα πω, του άνοιξα. Να μην τον απογοητεύσω, που ήθελε να μου πει χρόνια πολλά :) Εμ.. του έδωσα κατι ψιλά για το καλό του χρόνου - την ώρα που τα έδινα αναρωτήθηκα σοβαρά αν είναι αυτός που λέει οτι είναι. Τέλος πάντων. Με συγχίζουν όλα αυτά τα χρηστουγεννιάτικα. Προτιμώ να μην τα σκέφτομαι.





2 comments:

  1. kai gw kapote elega ta kalanta stis polykatoikies, kai me synodeia ki8aras kai foul eksoplismou :) Giati na tapogeyfeis kale? De dagkwnoun! Isa isa pou exoun poly gelio.

    ReplyDelete
  2. ισως φταιει που δεν εχω τις ανάλογες εμπειρίες. για κάλαντα πήγα για μια χρονια, και ήδη σε "προχωρημένη" ηλικία - πλάκα είχε, αλλά ήταν ήδη υπο μορφή επιχείρισης - σχολιάζαμε το πόσο μας δίνει ο καθένας πιο πολύ απο τα υπόλοιπα. δεν συνδέω στο μυαλό μου την αγνότητα, την χαρά, την πλάκα με τα κάλαντα - απλά δεν τα νιώθω, και απο τότε που ήρθα ελλάδα ολοι προσπαθούσαν να μου επιβάλλουν αυτό το έθιμο - το έκανα και εγω, αλλά πραγματικά, it's not me..

    ReplyDelete