athens μέσα απο τα μάτια των Nits

χθες έτυχε να πέσω σε αυτό κάτω που ταίριαζε στον καιρό μέσα και έξω απο την ψυχή μου.



είναι ενα τραγούδι που ανήκει στους Nits και είναι απο το άλμπουμ 1974 του 2003 :) λες να αναφερεται στο Πολυτεχνείο; :) χθες το πήρα, δεν ξέρω ακόμα.
άλλο ενα τραγούδι που μου έρχεται τώρα με αναφορές στην ελλάδα είναι το "Acropolis" της Anne Clark, απο το "to love and be loved". στο ίδιο άλμπουμ υπάρχει και το τραγούδι "Athens" - διαβάζω τα lyrics, είναι και αυτά πολύ rainy. Τι πάθανε όλοι με την Αθήνα; ολο μελαγχολία τους δημιουργεί; οπως και ενα των tuxedomoon, που δεν θυμάμαι ούτε πως λέγεται, ούτε τι λέει, μόνο που το είχαν παίξει σε μια συναυλία τους που είχα πάει και είχε ελληνικές λέξεις μέσα που δεν τις καταλάβαινες και πολύ.

α οπως και το Ruby (νομίζω) του Cat Stevens, που το λέει στα ελληνικά συνοδευόμενος απο μπουζούκια και λοιπά όργανα του κεφιού, και το μόνο που έχω συγκρατήσει είναι κάτι του στυλ (με προφανή οξέα αγγλική προφορά) - Ρούπη γλυκιά, έλα ξανά.. κάτι τέτοιο. μπρρρρρ. απο τότε δεν συμπάθησα τον Cat..

5 comments:

  1. εντωμεταξύ αυτοί βρέθηκαν στην Αθήνα και έβρεχε; γκαντέμιδες :o)

    "Ο ξένος" πρέπει να λεγόταν το τραγούδι των tuxedomoon. Θυμάσαι; Έλεγε κάτι του στυλ "είμαι ευτυχισμένος γιατί είμαι ο ξένος" Δε θυμάμαι, ψάξτο αν είναι, πλάκα είχε

    ReplyDelete
  2. "ξένος";
    ενα τραγούδι-οτι πρέπει για το μπλόγκ του Μετανάστη..

    ReplyDelete
  3. το χω ξαναδει το μπλογκ, καλη φαση :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete