Αττικό ζωολογικό πάρκο


(Τι θέλετε εσείς εδώ; εγώ τρώω το σκουλίκι μου. εσείς τι θέλετε;)

Κάπου πήρε το αυτί μου οτι υπάρχει ενας ζωολογικός κήπος κάπου στα Μεσόγεια - οτι υπήρχε ενας παλιός στην Νέα Φιλαδέλφεια που όλοι οι γνωστοί και συνάδελφοί μου το έχουν επισκεφθεί ήσαν παιδάκια ή νέοι, και ότι ήταν μικρούλης με πολύ λίγα ζώα - και ότι τούτος εδώ είναι μεγαλύτερος και εχει πιο πλάκα. Ρώτησα τον δρόμο, και μου εξήγησαν - 16Ρ έξοδος απο την Αττική Οδό (προς Ραφήνα) και μετά ακολουθείς ταμπέλες.

Βρήκα και αυτό το άρθρο στο matia.gr

Πολύ ενδιαφέρον το κείμενο. Αναφέρει μεταξύ άλλων οτι λειτουργεί απο το 2000, περιέχει γύρω στα 100 είδη θηλαστικών και ερπετών, και περί τα 300 είδη πτερωτών. εμ. Πουλιών δηλαδή. Πάει και λεοφορείο 319 εκειπέρα (απο στ. μετρό "Δουκίσσης Πλακεντίας"). Έχει και οδηγίες για κάποιον που δεν θέλει να χρησιμοποιήσει την Αττική Οδό, και αισθάνεται πιο εξερευνητής. :) Μόνο που οι τιμές που δίνει είναι λίγο "περασμένες" - το εισιτήριο για μεγάλους κοστίζει πλέον 14 ευρώ. Τσιμπιμένο μου φαίνεται, αλλά οκ - για να κάνει τόσο, φαντάζομαι οτι τα χρειάζονται. Τι άλλο - α - σελίδα του είναι http://www.atticapark.com

Άντε, θα πάω να δω τι παίζει, όταν φτιάξει με το καλό ο καιρός..

No comments:

Post a Comment