άντε πάλι εγώ



σας είπα πως ορκίστηκα;
μας μάζεψαν στο γήπεδο του Σπόρτιγκ, στον Αγ. Ελευθέριο - εντάξει, ένα γήπεδο είναι, αλλά και πολύ βρώμικο - φαίνεται πως το είχαν αφήσει από το καλοκαίρι και εμείς ανοίξαμε την σαιζόν του. σκουπίσαμε τα υπερβολικά σκονισμένα καθίσματα με τα ποπό μας. είδα και κάποιους πολιτικούς που μόνο στην τηλεόραση τους είχα πετύχει και σε προεκλογικές διαφημίσεις. είχε πλάκα γιατί στο τέλος ειδικά ο κ. Παυλόπουλος έκανε βόλτα γύρω από το γήπεδο, και σε όποιον ήθελε έσφιγγε το χέρι του - ο γύρος αυτός μου θύμισε μπασκετμπολίστες που πανηγυρίζουν την νίκη μετά από ένα καθοριστικό καλάθι. μας δείξανε και στην τηλεόραση, λένε. το μόνο που περίμενα να πάρω στα χέρια μου κάτι παραπάνω από την παραπάνω επιστολή του νομάρχη. κάτι σαν ταυτότητα, ας πούμε :Ρ αλλά τι να κάνουμε, αυτά έχει το πρόγραμμα - άμα ορκίζεις τόσους ανθρώπους μαζί, έχει και κάποια γραφειοκρατεία η φάση.

επίσης μετακομίσαμε στην δουλειά. εσωτερική μετακόμιση. πήγαμε σε γραφεία δίπλα στην Πάντειο. τώρα είμαστε στον πέμπτο όροφο, κάτω από μια κεραία κινητής τηλεφωνίας (σαν πολύ θέμα δεν το έχω κάνει;) - λένε πως είναι καλύτερα γιατί είμαστε πιο ασφαλείς από τους δίπλα που πέφτουν μέσα στην γωνία ακτινοβολίας της. ελπίζω πως εμείς δεν πέφτουμε. προς στιγμή τρόμαξα. αλλά μετά ανακάλυψα μια κεραία δίπλα στο σπίτι μου. την βλέπω από το μπαλκόνι. δεν έχω που να πάω για να κρυφτώ από τις ακτίνες. ίσως έβγαλαν τίποτα κράνη στην αγορά που να σε προστατεύουν από κάτι τέτοια; είδη ρουχισμού; νομίζω πως θα είναι η νέα λέξη της μόδας.. αισθητική σε συνδυασμό με πρακτικότητα.. είναι σαν τα άλλα καλαμπούρια, για πολίτες που παλεύουν οι κεραίες κινητής να μην είναι σε περιοχή κοντά σε σχολεία, και τα σχολικόπαιδα να είναι πλέον εξοπλισμένα με κινητά, οπότε εν τέλει δεν κάνει και μεγάλη διαφορά. λίγο σαλάτα τα κάναμε, νομίζω.. είδα και λίγο την νομοθεσία που υπάρχει όσων αφορά την νόμιμη τοποθέτηση κεραιών κινητής, και είναι κάπως ότι να' ναι πραγματικά.. δηλαδή αστεία πράγματα. εκείνη δίπλα μας λειτουργούσε, λεει, για 2 χρόνια παράνομα, και όταν πήγαν να την καταγγείλουν, η εταιρεία κινητής πρόλαβε, λεει, να την νομιμοποιήσει. τεσπά. τρίτο πόδι, τρίτο μάτι, τα κλασσικά. ο άνθρωπος είναι ένα ων προσαρμόσιμο, λένε :)

πέρα τούτου είμαστε λίγο υπό διάλυση. ουφ και τώρα έβαλα να ακούσω aghast που είχα πάντα την απορία πως ηχούν και πήγε η ψυχή μου στα πέλματά μου (έτσι πάει η έκφραση στα ρώσικα - είπαμε ότι γίναμε έλληνες, αλλά μαζί μας φέρνουμε και κατιτί από την γενέτειρα Ρωσία). πάω να το κλείσω πριν αρχίσω να φαντάζομαι πράγματα. είναι πολύ τρόμος... μακριά, μακριά..

.. έβαλα κάτι πολύ καλύτερο .. - Μάνος Χατζηδάκης - Στου ήλιου τ' αλώνι (της γης το χρυσάφι)

υπό διάλυση με την έννοια ότι έπεσε πολύ αποδιοργάνωση, με τις μετακομίσεις, αγοραπωλησίες, αλλαγές πολιτικής μπλα μπλα. ίσως να μ' επηρέασαν εμένα πιο πολύ αυτά, ίσως να ήταν αναμενόμενο - άρχισα να βαριέμαι κάπως. άσε που στο γραφείο έχουμε μπαλκόνι, αλλά δεν έχουμε πόρτα.. οπότε βγαίνουμε από το παράθυρο. αμέ. και το λουλούδι στο χωλ είναι ψεύτικο. εντάξει, μην τα θέλουμε και όλα. τουλάχιστον υπάρχει καθημερινά δυνατός γαλλικός καφές, το αλλάζει μια υπάλληλος.. επίσης, κάθε μέρα το πρωί πάμε στην δουλειά με τον φοιτητόκοσμο της Παντείου, που παρεπιπτώντος περιορίστηκε πολύ αφού τελείωσε η εξεταστική. βλέπουμε κοπελίτσες στις γύρω καφετέριες και δεν συμμαζεύεται :) άσε που περνιέσαι για φοιτητής, νιώθεις φοιτητής, μόνο που αντί για την σχολή, πας στα γραφεία της δίπλα εταιρείας.

επίσης, πήρα καινούργιο κινητό, και τραβάω συνέχεια φωτογραφίες. έχει μια σχετικά νορμάλ κάμερα, και οι φωτογραφίες που βγάζει δεν είναι ενοχλητικές. μερικές φορές πετυχαίνω και ευχάριστες. είναι πολύ ωραίο να μπορείς να τραβάς συνέχεια και να μην σε νοιάζει τι κάδρα χαλάς.. μερικές φορές γίνομαι και υπερβολικός βέβαια, αλλά μ'αρέσει. το κακό είναι ότι έχω καιρό να πιάσω την κανονική μου μηχανή - ελπίζω να επανορθώσω στην ομάδα του Π.Ο.Φ.Π.Α. που γράφτηκα και εφέτος - για να δούμε.



μπορεί την επόμενη παρασκευή να πάρω στα χέρια μου την οριστική απόφαση πολιτογράφησης, - μου είπαν πως μπορώ αμέσως μετά να πάω να γραφτώ στο δημοτολόγιο, και μετά να περάσω απο την αστυνομία για να βγάλω ταυτότητα. μακάρι, μακάρι. είχα ανέβει αρκετά σήμερα απ' αυτό. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορέσω να κανονίσω να πάω εξωτερικό σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και επίσης, ότι λογικά μετά τις γιορτές τον χειμώνα, θα μπω στρατό, και θα κάνω κανονικά δωδεκάμηνο. Και αφού τελειώσω θα έχω και γω να λεω ιστορίες :) τέλος πάντων..
αυτά είναι τα νέα...


No comments:

Post a Comment