τεχνολογία φέρνει αναθυμιάσεις απο το παρελθόν

σας έχω πει ότι ανακάλυψα ότι το καινούργιο μου κινητό έχει και γαμώτα macro zoom στην κάμερα; βγάζει ενα απαίσιο κόκκινο φώς και κάνει ώρα να εστιάσει, αλλά βγάζει καθαρές φωτογραφίες από πολυ κοντινή απόσταση!

με την ευκαιρία, βρήκα ενα μπλοκάκι με σημειώσεις παύλα ζωγραφιές, απο το μακρινό παρελθόν (το εξακρίβωσα να είναι από το 2002) και φωτογράφισα μερικά φύλλα. μου έκανε εντύπωση, γιατί έχω πολύ καιρό να ζωγραφίσω έτσι, - τότε τύχαινε - εκεί που καθόμουν, ή σε κανένα μάθημα, να αρχίζω να ζωγραφίζω στο μπλοκάκι. μερικές φορές έβγαιναν ενδιαφέροντα πράγματα. πραγματικά, δεν μου βγαίνει τώρα έτσι...









το τελευταίο μου θυμίζει κάποια εξώφυλλα των Crematory. soundtrack του post : Julian Cope - Fried..

3 comments:

  1. σου χω ξαναπεί ότι έχεις δικό σου στυλ, έτσι; ιδιαίτερα στα μάτια...είναι πολύ zhukovικά :)

    ReplyDelete
  2. ναι, μου το έχεις ξαναπεί :) το παίρνω σαν κομπλιμέντο και σ'ευχαριστώ :)

    ReplyDelete
  3. ξαναέμεινα έκπληκτος βλέποντας αυτά τα σκετσάκια.. θυμάμαι αυτά τα ταλαίπωρα μπλοκάκια που γέμιζαν εκείνες τις ταλαίπωρες ώρες στη σχολή.. κάποιες σελίδες είχαν κώδικα (assembly και όχι μόνο), κάποιες είχαν ύλη εξετάσεων και από άλλες ξεπετάγονταν διαμαντάκια σαν κι αυτά που ψηφιοποίησες.. ο μαγικός κόσμος του Κυρίου Ζουκ!
    -όχι, μόνο τα μάτια αλλά και οι μύτες και τα ολα τα υπόλοιπα είναι ζουκοβικά..! :ρ

    ReplyDelete