eurodance!

απορώ με την μανία των ιταλών μουσικών, κυρίως στην φάση του ίταλο/NRG/eurodance να διαλέγουν (αγγλικά) ψευδόνυμα - ο τελευταίος που έμαθα να είναι απο ιταλία είναι ο Robert Miles, του γνωστού χιτακίου Children. όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά εντάξει, ποιός ξέρει - ίσως αν ήξερα ότι όλοι αυτοί προέρχονται απο ιταλία, μπορεί να έβλεπα αυτή την χώρα με λίγο διαφορετικό μάτι σήμερα.. όχι ότι δεν την εκτιμάω για την μουσική της.. κάθε άλλο.


τελος πάντων, όλα αυτά καθώς ξεδιαλύνω τα mp3 μου, αυτά που έχω κατεβάσει και δεν έχω καταφέρει να τα ακούσω/ ονοματίσω ακόμα. και φυσικά σήμερα εχω πιαστεί με μια συλλογή απο 90's eurodance, ... δεν είναι ότι μου παίρνει καιρό, απλά συγκεκριμένα αυτή την φορά είχα μια φοβερή ιδέα να ψάξω τα εξώφυλλα του κάθε συγκλακίου απο τραγούδια που είχε η συλλογή.

α) είδα πολλά άκυρα εξώφυλλα, όπως αυτά εδώ (courtesy of www.discogs.com) :)

δεν έχω δει πιο άσχημα γράμματα για λογότυπο.. θα με κυνηγάνε στους εφιάλτες μου (θεέ μου όχι..)

απο τα πιο χάλια εξώφυλλα, για ενα πολύ χάλια τραγούδι (μαζί με τις υπόλοιπες dance διασκευές των (ημι)παραδωσιακών/κάντρι τραγουδιών, βλέπε Cotton Eye Joe) - εμένα μου κεντρίζει την προσοχή ο τύπος δεξιά.. και το παντελόνι, και το χαμόγελο είναι όλα τα λεφτά. γενικά είναι όλοι τους πολυ μούριδες..

αυτός εδώ όχι μόνο δεν μου μοιάζει να λέει "because I'm loving you" (ο τίτλος του single), αλλά με τα χέρια και το πρόσωπό μου είναι σαν να λέει.. μείνε μακριά μου.

τα δύο τελευταία χωρίς σχόλιο!

(ποιός άλλος να διασκεύαζε το Rebel Yell του Billy Idol σε dance ριθμούς εκτός από τους Scooter... - αυτό το κομμάτι πάντα το αντιπαθούσα για κάποιο λόγο - ή τελος πάντων δεν το συμπαθούσα αρκετά)

(αυτοί είχαν γίνει πασίγνωστοι με την τέλεια επιτυχία Coco Jumbo... you say coco, I say jumbo)

γενικά αρχίζει να σε πιάνει γέλιο αμα μπεις σε φάση να τα βλέπεις ειρωνικά τα εξώφυλλα ας πούμε..

β) έμαθα άλλα ενδιαφέροντα, όπως ότι είναι τρελλοί αυτοί οι ιταλοί (μουσικό εργοστάσιο εντελώς, στα καλύτερα χρόνια του eurodance - αυτό το ήξερα μόνο για την italo disco - όμως έμαθα ότι αυτά τα δύο συνδέονται - καθώς οι παραγωγοί και τραγουδοποιοί της ίταλο στην συνέχεια καταπιάστηκαν με την eurodance - όπως ο εγκέφαλος πίσω από τους Savage, που δούλευε μαζί με τον Ice MC και με πολλούυυς άλλους)

Τέλος πάντων.. αρχικά ήθελα να συζητήσω για την σοβαρότητα όλου του eurodance κινήματος (όχι να κρίνω αλλά να θέσω ερωτήματα) αλλά τώρα βαριέμαι, - έτσι και αλλιώς αμπελοφιλοσοφίες θα έλεγα. Απλά όσο και να γελάμε, μ'αρέσουν πολλά κομμάτια απο τότε - και αναρωτιέμαι αν αυτό γίνεται επειδή απλώς τότε άρχισα να ακούω μουσική και να διαμορφώνω τα μουσικά μου γούστα, και τον χαρακτήρα μου γενικότερα...

Anyway

No comments:

Post a Comment