could be drowning in dreams







το γυάλινο μπαλάκι είναι απο ενα άδειο μπουκάλι βόντκας, ήταν παγηδευμένο μέσα στο πώμα για να μην χύνεται πολύ γρήγορα το ποτό. και η επιφάνεια είναι το συμπαγές γυαλί που εχω πάνω στο γραφείο μου. για να μην χαλάει η (πραγματική του) επιφάνεια. (τρομερά απαραίτητο στοιχείο που προσθέτει στην χλυδή του να αισθάνεσαι οτι εχεις ενα δικό σου γραφείο - θυμάμαι και η γιαγιά μου που ήταν λογίστρια είχε ενα τέτοιο γυαλί πάνω στο γραφείο της - είχε απο κάτω φωτογραφίες και κάτι ημερολόγια, νομίζω - όταν πρωτοβάλαμε αυτό το γυαλί, είχα βάλει και γω απο κάτω κατι φωτογραφίες και άλλες βλακίτσες - μετά τις βαρέθηκα και ως τώρα βολεύομαι με ενα αυστηρό σκούρο καφέ χρώμα της επιφάνειας του τραπεζιού (το οποίο το είχαμε βάψει μαζί με την μάνα μου, παρεπιπτώντος)

μ'αρέσει πιο πολύ το ονειρικό της φάσης.. μου έμοιασαν οι φωτογραφίες με το εξώφυλλο του saturday night wrist των deftones - μου άρεσαν τα χρώματα, και το σκοτάδι. η φάτσα μου είναι απλά ενα εργαλείο που το είχα και αυτή την φορά μαζί μου, δωξα το Θεό.  anyway.

No comments:

Post a Comment