τέρμα το αστείο.

Κάποιες φωτογραφίες απο την συναυλία των Caspian / Adolf Plays The Jazz εδώ. Δεν είναι ιδιαίτερα καλές - αλλά μιας και τις τράβηξα, βάζω τις λιγότερο κουνημένες και θεοσκότεινες για να τις δείτε.

Μου λένε - η εταιρεία που προμοτάρει το συγκρότημα και διοργανώνει την συναυλία λέγεται CTS - Catch The Soap Productions - χρειάστηκε να μου το πούν τρεις φορές για να καταλάβω ότι το Soap είναι το σαπούνι - ανακαλύπτω πως μα εντελώς στα αγγλικά σκέφτομαι αναπόσπαστα απο τα συμφραζόμενα - δηλ. αμα μου πει κανείς μια πρόταση.. πάρε τα κλειδιά απο το αμάξι - αλλά αντί για αμάξι πει π.χ. άλογο.. δεν θα καταλάβω τίποτα.. βασικά πιθανόν να μην καταλάβω ούτε καν το "πάρε τα κλειδιά". δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.

και μετά.. είχε συννεφιά αυτές τις μέρες, και ψυχρούλα.. και σκέφθηκα πως ακόμα είναι άνοιξη - και μου ήρθε μια έκλαμψη, πως η "άνοιξη" πιθανόν να είναι απο το "ανοίγω" - και η έκφραση "ο καιρός άνοιξε" μπορεί να συνδέεται με την "άνοιξη", και όχι με το "άνοιγμα".. τέλος πάντων, είναι κάποιες έννοιες που δεν τις συνέδεα στο μυαλό μου, και κάπως μου ήρθε ξαφνικό (και ωραίο).. χμμ.. maybe it's just lunatism. μην δίνετε σημασία.

και αν αναρωτηθήκατε γιατί έβαλα εναν τέτοιο τίτλο σε ενα τέτοιο ποστ, - it's just a marketing ploy. είπα να τραβήξω την προσοχή σας με μια αποφασιστική φράση :)

ήρθε το Τέλος. μα μπέρδεψε το μέρος. είπε "ποτέ πια όπως πριν". και άλλαξε τα τζιν.

No comments:

Post a Comment