σήμερα άκουσα..



Σήμερα άκουσα τον πιο πρόσφατο (2006) δίσκο των Deftones.. μου άρεσε πολύ - δεν φτάνουν βέβαια τα 1-2 ακούσματα που του έρηξα, πάντως τουλάχιστον το πρώτο κομμάτι στρυφογυρνάει συνεχώς στο κεφάλι μου, και στο mp3 player μου φυσικά. "Hole in the earth" λέγεται - α - έχει συγγένεια και με το ψευδόνυμό μου. Γενικά αρκετά τραγούδια απο το δίσκο έχουν πιο πολλά μελωδικά φωνητικά, με το γρύλισμα να έχει πιο συμπληρωματικό ρόλο (ταιριάζει τέλεια σε μερικά έντονα σημεία). Αυτά τα φωνητικά του Chino Moreno πρόσεξα, και γενικώς πιο αργό, πιο εσωτερικό στυλ - που συνεχίζει ομως να είναι πολύ φορτωμένο ψυχικά. Τα φωνητικά μου έφεραν στο μυαλό μέχρι και την Bjork, εκτός απο τον Thom Yorke. Είναι πολύ έντονα, πολύ εκφραστικά και πολύ φευγάτα..

Βαζω εδώ το παραπάνω κομμάτι, και ενα instrumental απο τα μέσα περίπου του δίσκου. Απολαύστε υπεύθυνα.

Υπάρχει εδώ και το blog τους ενώ ηχογραφούν τον καινούργιο τους δίσκο.. Εχει ενδιαφέρον για τα playlists που βάζουν που είναι ότι να'ναι.. περα απο το οτι ειναι πολύ ωραία :) Toto + TheKnife + Dr.Dre + Brian Eno&Harold Budd + Elvis Presley + Broadcast.. εκτός απ'αυτά που δεν ξέρω..

Το τελευταίο τραγούδι απο το δεύτερο playlist είναι των Psapp. Και ποιοί είν'τούτοι; Τέλος πάντων.. διάβασα κάπου οτι φτιάχνουν πειραματική μουσική με παιδικά.. παιχνίδια - τουλάχιστον, οντως ακούγεται να χώνουν πολλούς περίεργους ήχους στην μουσική, που είναι πολύ όμορφη και απο μόνη της. είναι πολύ ενδιαφέρουσα φάση.. μου φέρνουν στο μυαλό λιγο απο CocoRosie, εκεί που παίζουν με παιδικά ξυλόφωνα ή τελος πάντων ότι έπαιζαν τότε στην συναυλία.. τώρα ποιος θα περίμενε να βρω κάτι τέτοιο απο την σελίδα των deftones? Είναι απο τα πιο όμορφα πράγματα του μουσικού ψαξίματος.. Εδώ η myspace τους σελίδα.. :) Έχει πολύ πολύ ωραία τραγούδια. Σαλέπι, εδώ σε θέλω :)

6 comments:

  1. χαχααχ θεέ μου.. στην προηγούμενη myspace σελίδα των psapp κοίτα τι έχουν σαν influences...
    και τι εχουν σαν friends :)

    ReplyDelete
  2. καλά δεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελάω με την λίστα των influences στην myspace των psapp.. :) τι λες, ανδρέα, πλάκα δεν έχουν; πωπω ναι ρε συ, πολύ γέλιο :) καλά.. καληνύχτα σου. αντε οκ, καληνύχτα μαν..

    .. there's a hole in the earth
    i'm out
    there's a hole in the earth ..

    ReplyDelete
  3. καλά, μιλάς μόνος σου παιδί μου;
    συγκεντρώσου :P

    Einstuerzende Catbauten
    All About Cat
    The Grateful Cat

    χαχαχαχαχα, τί παιδιά είναι αυτοί;
    πρέπει να τους γνωρίσουμε!

    by the way psapp έχω στο pc μου ένα τραγούδι...τώρα που το βρήκα, δε θυμάμαι. Λέγεται tricycle.
    Μάλλον από κανα ποστ για τους cocorosie θα το πέτυχα, γιατί η μουσική έχει κάτι κοινά.

    τί άλλο θες να δεις εδώ; όχι τίποτα άλλο μου έκανες προσωπική αναφορά :P

    ReplyDelete
  4. Anonymous14/5/08 15:15

    mou aresei to blog exei kati to daforetiko.tha hthela na mou peis pos mporo na vazo th mousikh sto blog mou. mou arese otropos pou to kaneis.duskoleuomai polu.giati anagkazomai na vazo foto kai hxo me to movie maker na kano upload sto google k apo ekei na to stelno sto blog.me liga logia sketh peripeteia.sunexhse na zeis th zoh sou k ase tous grafeiokrates na mizeriazoun.filika

    ReplyDelete
  5. dalida, χαίρομαι που σ'αρέσει το μπλόγκ - όσο για την ερώτησή σου - προσωπικά απλώς έχω φτιάξει ενα account στο www.boxstr.com, που είναι μια παρόμοια υπηρεσία με rapidshare.com, badongo.com κλπ. - που λες εκεί μπορείς να ανεβάσεις οτι θέλεις, και να παίρνεις ενα link το οποίο μετά να το δημοσιεύεις οπως το κάνω εγώ.. Απλά τυχαίνει για κάποιο λόγο όταν κατεβάζεις απο κει και χρησιμοποιείς firefox (νομιζω..) σου βγάζε παραθυράκι που σου το παίζει κατευθείαν με streaming ήχο.. Δεν είναι γενικό φαινόμενο, δεν ισχύει για όλους, δεν εχω καταλάβει πως γίνεται ακριβώς :) Π.χ. οποιος χρησιμοποιεί Internet Explorer, πατώντας το λινκ βλέπει το κανονικό διαλογάκι με την προτροπή να κατεβάσεις το αρχείο.. δηλ. δεν παίζει με streaming ήχο.
    Αυτά!

    ReplyDelete