καμηλοπάρδαλη

σήμερα στον ύπνο μου είδα να αγοράζω τρία (3) τζάκετ από μαλλί καμίλας, ή τουλάχιστον έτσι μου τα περιέγραψε η σεβαστή πωλίτρια, σε ενα μικρό μαγαζάκι σε απροσδιόριστη τοποθεσία. είχα κάτσει (όρθιος) και τα είχα εξετάσει και μου είχε αρέσει το ένα και αποφάσισα να πάρω τρία για να υπάρχουν. είχαν χρώμα μπεζ και δεν έμοιαζαν με οτιδήποτε καμηλίσιο, πιο πολύ με κάτι προβατένιο. α και καγκουρένιο επίσης (απ' αυτά με ενομένο συνεχή ψηλό γιακά και φερμουάρ). (και τσέπες, θα έπρεπε να υπήρχαν και τσέπες). κάπου ανάμεσα στα λόγια την ξαναρώτησα μήπως ήταν απο μαλλί καμηλοπάρδαλης. (λεοπάρδαλη να είναι άραγες και αυτή τίποτε άλλο από ενα παρδαλό λεοντάρι; χαζό απερίσκεπτο να φοράει αστραφτερά ρούχα). η πωλήτρια νομίζω έγνεψε και μου επιβεβαίωσε ότι είναι από αυτό που λέω. τα πήρα επειδή μου άρεσαν αλλά και επειδή ήθελα να βοηθήσω στο μαγαζί. να το στηρήξω. εκτός απο αυτό όμως έκανα και μια σημαντική σημφωνία - αφού πήγα να πάρω τρία - της είπα να τα πάρω και να τα πληρώσω στην αρχή του μήνα που μας έρχεται γιατί θυμόμουν ότι ήδη έχω ξοδέψει το μισό του μηνιάτικου και δεν ξέρω τι άλλα έξοδα θα έχω μέχρι το τέλος του μήνα. σιγά σιγά οι παρορμήσεις και οι αγορές καμηλοπάρδαλων ειδών αναψυχής.

επίσης είδα μια περιπέτεια νομίζω με εναν κινέζο πράκτορα που φορούσε μαύρα γυαλιά, αλλά δεν την θυμάμαι καθόλου για να σας την περιγράψω. πρέπει να αλλάξω κάρτα μνήμης.

No comments:

Post a Comment