illustrations - lifo supported έκθεση στο Μπενάκη

παραθέτω κάποιες φωτογραφίες απο την έκθεση (τελειώνει όπου να'ναι) Illustrations στο (μουσ)είο Μπενάκη Πειραιώς.. καταρχάς, μια χαρά, το εισητήριο ήταν μόνο 3 ευρώ.. γενικά η κάθε ευκαιρία να βρεθείς σε αυτό το μουσείο (και σε κάθε μουσείο, μάλλον) αξίζει τα λεφτά του.
μου είπαν, προχοράτε στην ράμπα, δεύερος όροφς αριστερά. μάλιστα.
η ράμπα ΈΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ. η κάθε πατημασιά μου άξιζε ενα σφίξημο στα χείλη και γενικά μια γκριμάτσα στο πρόσωπο. δεν είχε που δεν είχε κόσμο, προχωρούσα μόνος μου και ακουγα τον ήχο των πατημασιών μου σε dolby surround.
και έπρεπε να πάω στον δεύτερο.
μάλιστα :)

From shuz

τέλος πάντων, εντάξει όλα καλά, είδα και την έκθεση, πλάκα είχε, μου άρεσαν κάποια πράγματα, κάποια μου προκάλεσαν πολύ κριτική αντιμετώπιση (με γέλιο) - ειδικά εκει με τα cartoons που χαϊδεύουν ο ενας τα γεννητικά όργανα του άλλου - ο καθένας κάνει ότι μπορεί ρε παιδιά - και αυτά ενδιαφέροντα είναι... (δεν σχολιάζω άλλο - αν και πήγα, πήγα να προσπαθήσω, αλλά δεν νομίζω να έχει νόημα κανένα..)
το τελευταίο μου θύμιζε σε στύλ αυτά που μ'αρέσουν και μένα.. αλλά ήταν μα τόσο καταχθόνιο, μου έβγαζε μια μελαγχολία απο εκείνες τις μαύρες, όταν λες.. οκ, αυτό δεν είναι για πλάκα, αυτό είναι fuckin' big deal.. και δεν είμαι σε αυτή την φάση αυτή την περίοδο, πραγματικά..
οπότε γενικά..
:| για κάποιο λόγο δεν εκτίμησα την έκθεση καλά καλά. τουλάχιστον το ότι γίνονται τέτοια πράγματα είναι καλό.. α - και το άλλο - ενα τελευταίο "έκθεμα" πρέπει να είχε κάτι να κάνει με τους graffiti artists lifo - ή δεν ξέρω και γω τι - και έγραφε - we hate lifo press, we like lifo team, κάτι τέτοιο - αλλά το ότι το έβαλε η sponsor η lifo στην έκθεση είναι λίγο αστείο, έτσι δεν είναι; δεν ξέρω which is which and who is who..
all is art, έτσι;
ash in art που λένε, ε;
ξερωγώ....;
πάπαλα.
καληνύχτα.

No comments:

Post a Comment