χαμαλέων

αυτό ξεκίνησε σαν γράμμα προς τον Ν. μετά όμως σκέφθηκα πως έχει μια δυναμική ενός πιο γενικού πράγματος. μάλλον όλα αυτά που γράφω έχουν τέτοια δυναμική του "απευθύνομαι προς όλους, και σε κανέναν, και συνάμα μόνο στον εαυτό μου"

χαζεύω το youtube λίγο, έχω σήμερα μια διάθεση τέτοια, ή έλλειψη διάθεσης για οτιδήποτε άλλο - μου φάνηκε ξαφνικά πολύ έξυπνη και ποιητική αυτή η παραπάνω θέση. μόλις έγραψα τα παραπάνω αισθάνθηκα να κουνιέμαι και τρόμαξα νομίζοντας πως κάνει σεϊσμό, αλλά η αλήθεια είναι πως και το τραπέζι στο οποίο κάθομαι δεν είναι και πολύ στέρεο, και έχω και ένα μίνι χανγκόβερ και μια τάση να συγκινούμαι και να δακρίζω, σκεπτόμενος διάφορους τρόπους "να αφεθώ" - σκεπτόμενος πως κουράστηκα να συγκρατιέμαι, κουράστηκα να είμαι καθώς πρέπει.. διάφορα τέτοια. μου ήρθε και το "negative" των mansun στο μυαλό και το άκουσα, και στα καπάκια ακολούθησε το "i can only disappoint you" και μου έφερε συνηθισμένους οικείους συνειρμούς.

μου είπε ένας φίλος γνωστός να ακούσω halsey γιατί αξίζει και επίσης επειδή συνεργάστηκε με τον trent reznor/atticus ross στην τελευταία της δουλειά. έχει και μια επιβλητικότητα οπτική, δεν μπορείς να πεις. "άκουσα" με τα μάτια λοιπόν, με τα αυτιά όχι ακόμα. (έξτρα προσπάθεια να βάλω αυτάκια για να επεξηγήσω κάτι στον εαυτό μου, να φανώ πιο έξυπνος από το πιο πεζό "τσέκαρα", αλλά αλήθεια, τι πρωτοσκέφθηκα; το "άκουσα". και γιατί να θέλω να το εξηγήσω ή να ασχοληθώ με αυτό, και η επιθυμία του να εμβαθύνω και να αμπελοφιλοσοφώ, και αυτό μου το κάνει το ASD ή απλά το βρίσκω mildly amusing? το ASD είναι αστείο γιατί είναι τα τρία μεσαία γράμματα του πληκτρολογίου που βρίσκονται σε σειρά απο αριστερά, και - πόσα άπειρα αρχεία έχουν φτιαχτεί με το όνομα "asdasd" από όλους τους ανθρώπους παγκοσμίως. it just grew on them. the revenge of ASD. alien syndrome darkness.

και για κάποιο λόγο διαβάζοντας για τον τραγουδιστή των mansun είδα πως συνεργάστηκε σε κάποια φάση με την Catherine A.D. (aka The Anchoress) και μου θύμισε αυτό τα Entombed A.D. και Catherine Wheel και Chaos A.D. (τι είναι αυτό - συγκρότημα - α, άλμπουμ.. το έχω κιόλας, δεν θυμάμαι αν πρόλαβα ποτέ να το ακούσω ολόκληρο) και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα......


δεν είχε σεϊσμό. μπορεί να είχε άλλα πράγματα για τα οποία δεν πρέπει να γράψω. δεν μπορώ να κάνω align το κείμενο παρά μόνο στο κέντρο. και τι μας νοιάζει;



No comments:

Post a Comment