βινyλιοϊστορίες


βινυλιοϊστορίες γιατί επιτέλους μετέφερα το πικάπ απο το σαλόνι στο μικρό μου το δωμάτιο. δικτυώθηκα πλήρως, τα καλώδια και οι μπρίζες πλήθαιναν επικίνδυνα.. αλλά χαλάλι, αφού όλα δείχνουν να παίζουν χωρίς πρόμπλεμ. είχα την αγωνία να δω αν θα ακουγόταν το πικάπ απ'ευθείας απο την κάρτα ήχου του υπολογιστή (αφού δεν έχω ακόμα νορμάλ ενισχυτή) - αλλά εν τέλει (με τον ενδιάμεσο προενισχυτή που έτσι και αλλιώς υπήρχε κομπλέ με το πικάπ) δουλεύει τέλεια, και ας ακούγεται ενας μικρός θορυβάκος στα ήρεμα σημεία των κομματιών. δεν πειράζει. το σημαντικό είναι ότι το έχω δίπλα μου και οπότε μου καπνίζει παίζω και mp3, αλλά και βινύλια :) ασε που τα γράφω και στον υπολογιστή, άμα λάχει.. μου έδωσε και ο πατριός μου κάτι ηχεία μεγάλα για υπολογιστή - κάποιος του τα έδωσε και δεν τα χρειαζόταν, λέει - δεν είναι άσχημα όμως. οπότε έχω τώρα ενα μίνι χάϊ-φάϊ με μηδενικά έξοδα. ωραία :)

αυτό (καθώς και η πάνω φωτογραφία) είναι απο το Look, hear? δίσκο (1980) των 10cc.

το μόνο που μου λείπει απο την απόλυτη χλ..δί τώρα είναι ένα τσιγάρο. αλλά αυτό πρέπει να το ξεχάσω απο δω και πέρα. οπότε μια χαρά είμαστε... την παρακάτω εικόνα μπορεί να μαντέψετε γιατί την έβαλα..

φυσικά για την μπλούζα του Greg Hawkes, πληκτρά των The Cars - είναι μέρος του sleeve (με 3/5 των μελών των Cars) από το δίσκο Panorama, επίσης του 1980. τώρα ακούω το εξαίσιο Moon touches your shoulder των Porcupine Tree - αν και όχι απο βινύλιο, αλλά απο το PC.. δεν πειράζει.. μουσική να είναι..

α, και το gluhwein που πήρα χθες απο τον βασιλόπουλο τελικά γίνεται ωραίο, άμα προσθέσεις λίγο μέλι.

καληνύχτα

No comments:

Post a Comment